lördag 2 juni 2012

Filmkvällen förstörd

jaha då blev det ingen film idag! eftersom att filmerna inte funkar, och det är dålig kvalitet med ingen text, vilket jag behöver annars fattar jag INGENTING.
så nu sitter älsklingen på en data och jag på en data och som nördar sitter vi och skriver med varandra på Facebook. fan vad nice!
iallafall jag vill hitta på något , för pappa tar upp hela soffan och jag sitter intryckt.
och ibland rycker han till med sina fötter, mer härligt kan det inte bli! så jag och eric sitter och diskuterar vad vi ska hitta på!
men han nördar bara på bubble wich saga, vilket jag gjorde innan också, men snart får min lilla lilla hjärna frispel och vill bara GÖRA NÅGOT VETTIGARE ÄN DET!
så vi får se vad som händer imrrn om jag är på bra hurmör eller om jag inte är det!
ha en skön lördag alla samman, det ska jag FÖRSÖKA ha iallafall! (:

Jag och Älsklingen!
VAD SKA VI GÖRA EN SÅN HÄR LÖRDA SOM DENNA FÖRUTOM ATT ÄTA MAT?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar