lördag 2 juni 2012

körtelfeber

Heej jag har inte skrivit på ett tag eftersom jag har varit sjuk.
hade halsfluss, och feber.
besökte vårdcentralen men dom kunde inte se om det var halsfluss eller om det var ett virus/körtelfeber.
så var där nu i veckan och skulle få svar på vad det var. men det skulle tydligen först skickas till sjukhuset för att få reda på svar, trodde aldrig att det skulle ta så lång tid!
men iallafall nu är jag frisk igen , bara lite hosta kvar.
men det försvinner snart så!
Jag gick i skolan i tisdags, det var väl helt okej, sista lektionen blev kaos.
vi har en klass som väldigt mycket är "GALNA" vissa personer i klassen tar hela klassen precis som att alla trivs där, men det finns många som inte ens vill vara kvar! så vi började diskutera om, att man ska behandla personer med respekt och mycket annat som tillhör att man ska kunna röra sig och prata i klassrummet utan några dumma kommentarer.
i Onsdags hade jag möte med mamma och mina mentorer.
mötet gick bra, eftersom jag var så positiv själv, jag sa vad jag tyckte och jag jag sa vad jag tyckte som hade gått bra! så mamma blev väldigt stolt med mötet. jag med!
denna helgen spenderar jag med Eric!
igår spenderade jag och han kvällen med min syster.
vi gav ut ett nummer till henne, Erics kompis " piddan"  så hon började ju skriva och hålla på med han på flipp.
så numret ringde ju upp, så var det någon helt annan som pratade med henne , men man hörde Piddan i
bakgrunden. så det var roligt ett tag i början , men sedan orkade inte Lisette hålla på och tjafsa mer med dom, för dom var helt totalt efterblivna och trögfattade.
idag ska jag och älsklingen hitta på något skoj, men vad vet vi inte än, just nu är vi hemma hos honom, för att ladda ner filmer till i kväll.
medans jag sitter här och skriver! :D
ja men nu ska jag avsluta här så det inte blir för långt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar