torsdag 28 juni 2012

lyssna på musik, får en att börja tänka!

hej igen, förlåt för att jag inte har skrivit på länge! men jag har varit väldigt nördig i matte! (:  jag går på sommarskola, och det är sista dagen imorgon , ska göra ett slutprov imorgon. och om jag klarar det.klarar jag kursen sen när jag börjar 2 året på gymnasiet. happyface!

Idag var det mammas dag! 46 år... ja det är kris.. snart blir det gråt hår.. rynkor.
fast hon ser ju faktiskt ung ut för att vara i 46 års åldern.
man blev ju bjuden på 2 tårtor, en god middag, och en mycket rolig familjestund, med massa skämt och bussigheter.

Jag hoppas att hon har haft en trevlig dag! och att vi gjorde dagen till henne! Eric tillbringade dagen tillsammans med oss! munnen går i 390 om inte mer på honom! haha. men han njöt av stunden med, I belive.
love World. Love sweden. love everything that has with life to do.
and infact.. i love all the people i see in town walking, and i am thinking... hur lever dem, av ren nyfikenhet, med musik i öronen, börjar man fundera mycket och tänka på mycket! och inget jag funderar och tänker över är något dåligt bedömande, utan hur vi iäntligen blev till haha! är det verkligen gud som skapade allt det här? eller var det eva och adam som uppfanns först? hahaha. jaa det är en konstig fråga, och en fundersam en! :)
 Grattis mamma" ) ! älskar dagen du fyller år, du utstrålar mer än vanligt!
älskar dej,
how to turn out to be a family.
jaa, detta är min bror, trodde jag någonsin att han skulle bli pappa såhär dags? eller ens någonsin?
det är svårt att tänka sig sin egen bror vara pappa, och beete sig som en.
jag menar, ja visst han har skägg, och mustach och hela de köret.
men han ser ju fortfarande ut som 17 - 18 år i mina ögon.
och i hans ögon ser jag väl antagligen ut som 5.
hahha.
brevid honom sitter flickvännen rebecka. som visserligen är yngre.
menmen, jag kan ju inte se det på samma sätt eftersom att jag inte har bott tillsammans med henne i 15 år i samma tak, ungefär.
men fårvånad är jag.
för min bror är världens bästa pappa till världens bästa sötaste wilma.
och inte nog med det.
Han är även världens bästa Bror!
och jag älskar honom, även fast jag inte säger det.

finaste familjen!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar