fredag 29 juni 2012

godkvällens. idag har varit en rätt hyfsad dag för mig, vaknade inte som planerat, utan 7:40 och slutprovet började 8:30. men mamma körde mig, så jag hann i tid & hade gott om tid att ta en cigg innan allvaret började. Jag och mikaela ( en vän jag träffade på sommarskolan )  vi satt helt nervösa inför detta provet, att vi inte visste vart vi hade röven. det  var nervöst att få del 1, för man fick inte använda miniräknare utan bara huvudräkning, jag fastnade på en del frågor men jag hoppade över det för stunder och gick till nästa.
vissa frågot fattade man inte, så jag var tvungen till att fråga, om man pratade blev man utkastad och om man fuskade blev man skickad till rektorn för en rapport om att man hade fuskat.
det kändes inte helt okej när jag gick ut genom dörren efter att jag var klar.
det kändes sisådär. en del sa till mig att jag skulle klara det, en del sa till mig.. " det gick inte som jag trodde" men det som räknas är att man har gjort sitt bästa av det! jag är stolt över mig själv, för dessa två veckorna jag har tillbringat på sommarskolan. mamma blev också väldigt chockad och överraskad att jag skulle klara det.  för hon trodde aldrig att jag skulle gå.
but i did and i am proud of it! because if i don't make ?  it will be easier when i go back to school! :)
 nu är jag med min underbara kille, vi har precis ätit en god mat mamma har lagat hon serverade upp det riktigt härligt också, så man fick apititen att sluka upp hela tallriken på en gång, och nu blixtratr det för fullt, så nu ska vi gå ner och håla mamma sällskap, darrar ju för fan:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar