lördag 7 juli 2012

du är den viktigaste personen i mitt liv!...

funderar ni också ibland hur framtiden kommer se ut? det gör jag, jag tänker på det dagligen, men det som oroar mig är att jag funderar alltid över det när jag är med min kille Eric.
jag älskar han som fan! och allt jag kan tänka på är han! så det är ju inte så att jag inte vill mer... eller att han inte vill mer.. utan vi båda   vill & vi vet på nåt ungefär att det alltid kommer vara vi, även fast man aldrig vet hur det kommer bli, så har man en känsla på det man tror på!
vi kommer bli äldre, vi kommer uttrycka känlorna på ett annat sätt!
att vara i hans närhet är den skönaste känslan  man kan få. att kunna uttrycka sig, snacka om allt med honom... är det bästa med allt! han lyssnar, han är där, han är alltid där oavsett vad det än är eller vad det än gäller, kan jag alltid komma till honom.
vi har alltid kul, vi kan vara stort mentalt störda, men vi båda vet hur vi fungerar. och det som är det finaste med allt, är att vi är inte mer än oss själva. vi är inte dem som springer på centrum och leker coola, vi är inte dem som vill hålla på med skit, det som jag glädjer mig för är att, jag aldrig ens har visat mig full för honom, och han aldrig för mig iheller. vi har inte börjat med sådana saker, utan vi lever livet på ett mer roligare sätt, och på ett bättre sätt, för man minns alltid varje , varje sekund, varje min, vad man gjorde igårkväll, för en månad sen, för ev vecka sen, bättre än vad man kommer ihåg när man dricker.. vi har minnen att se bak till,  har vi livet att se fram imot, och ju mer jag har han vid min sidan, ju mer bra minnen får jag se fram imot. och om vi hade gjort slut, hade dem alltid funnits kvar, och det hade inte varit lätt att skapa nya minnen eftersom då hade den viktigate personen i mitt liv varit borta med viden, och allt man hade gjort i månader, i år... hade varit att samarbeta ihop dem minnen med honom, och se dem på ett positivt sätt... och försöska leva vidare.. men mest av allt hade jag önskat och drömt om att det blev vi igen.

men jag vet att jag inte kommer göra slut med honom, för han är den viktigaste personen i mitt liv! och det är det jag ska vara rädd om! he is the best! and I love him!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar