torsdag 12 juli 2012

Godmorgon världen! :D 
härlig dag, fast konstigt väder, här i Malmö regnar det när solen är framme haha.
Jag är rätt förvånad över mig själv för jag har stannat upp sen 07:40 i morse utan att återgå till min sköna säng! blev pigg av att gå ut en runda med min hund! som hade bajsat ner hela trappan... som jag var tvungen till att ta. USSSCH. 
men nu har han kommit ut på en ordentlig runda.
Shit happens!

jag har ätit en god frukost iallafall, så fick man extra energi för det.
och ja så klart, att undvika att spela the sims, funkar inte! :( så jag gjorde det med. men sen la bara hela datan av och inget sparades, förutom där jag var sist, så tur är det att jag inte hann långt!
Detta är smulan som ska in på det hemmet innan vi ska åka!
och nu sitter jag här och lyssnar på musik! och tänker på hur underbar världen är! fast det händer ju mycket skit och det är det värsta av allt.
men när mamma vaknar , så ska vi till vetrinären med smulan  ( vår katt ) för vi ska utomlands nu om en månad typ, till Grekland i Rhodos. så hon ska in på ett sånt här hem där dem passar henne! :) hoppas hon klarar det, hon får med sig filt och allt så hon känner igen lukten av oss! 

Men nu vaknade mamma, så ska fråga hur det blir, och hon ska antagligen ha datan hon med! :)  så ni får ha en bra dag! puss och kram.

Det här är felix! vår hund! som sket ner hela trappan :(

& det här är smulan som ska in på det där hemmet när vi ska åka!

ja & detta är Wilma, Jag skulle i äntligen passa detta underbara söta barn! vilket är min brors dotter! 


jag skulle passa henne över helgen, men verken han eller hon har hört av sig! och även fast jag frågade dem första gången, svarade dem mig inte, och nu 2:andra gången jag fråga dem sa dem att det inte blev av på fredag. för det var då jag skulle passa henne, för min syster ( Lisette )  skulle passa henne på lördag!.. så det vill jag inte förstöra för henne..
Jag tycker det är rätt dåligt att man inte kan höra av sig och säga som det är! i äntligen skulle inte ens jag höra av mig för det skulle dem, men jaja! då vet jag det till nästa gång dem frågar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar