måndag 9 juli 2012

Bara älskar min kamera!

hejsvej! :D idag har varit en rätt så härlig dag! fast saknar min älskling!, men han mår tyvärr dåligt och kunde inte träffas idag! hoppas han mår bättre! tänker på han!
Idag tog jag det lugnt , har kollar på mean girls 2. 
rätt bra film ändå! trodde att jag aldrig hade sett den men tydligen hade jag det.
och när jag plötsligt hade kollat färdigt på filmen slog tanken mig, att jag ville ha en kamera, så tänkte jag " jaha men då måste jag vänta tills studiebidraget " och orkar jag det ? nej så jag gick ut och frågade pappa om jag fick låna 800 kr av han så länge! han tvekade först, men sen sa han " kom hit" du får bara 800 och jag ska ha tillbaka! & jaa visst det är ju klart som fan att han ska ha!.... jag sprang här och gjorde mig iordning och allting för att besöka Elgigante, hahah! men oturen vände och det visade sig att jag inte hade något busskort, det hade ju MAMMA! så jag fick ju visserligen vänta in henne , innan jag kunde åka!. 
men hon kom strax efter det. och sen flög jag iväg med vinden! whooopaaa. here comes Denise to her new camera. 
så nu har jag den på plats här hemma, rosa och fin & bara min , och narturligtvis har jag invigt den! så här kommer en bild! just love it! ;D



                                                                     så här ska det se ut!
fast nu har jag redigerat lite! men kvaliten är helt klart värt det! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar