måndag 16 juli 2012

tänker folk överhuvudtaget?

Många tror att jag lever mitt liv nere på botten, många kan tror att jag är en totalt misslyckad tönt, många kan också tro att jag inte lever mitt liv som om det vore sista dagen i mitt liv.
Men jag vet att jag lever mitt liv på högsta topp, & jag vet inte inte om jag är en tönt eller om jag är något mer än det, men det är inget som jag bryr mig om.. för den jag är är jag! och så länge jag trivs..  är det allt som räknas.

jag kanske inte spenderar min dag med att dricka och festa och slösa bort massa med minne för att man inte kommer ihåg det dagen efter. 
svar på frågan ja jag har druckit, men om jag ska vara ärlig är det inget jag har gjort på snart 1 år & det är jag glad över.
men för vissa folk handlar allt om att visas, hänga med rätt personer,vara något dem i äntligen inte ens är.
dem visar sin andra sida istället för deras riktiga jag! dem ändrar personlighet bara för att komma in, komma in i något där dem inte borde vara.. 

Jag älskar min familj mer än allt annat.
och det jag hör om dem?
en del är sant, men en del av det kan slängas tillbaka.
att man som vuxen bara ens kan öppna sin käft och snacka illa om en annan familj, när personen inte ens känner oss.
 ja jag kan tycka det är jobbigt visa stunder.. dem kan bråka! men vem fan gör inte det ärligt talat? 
jag menar bara på att varför lägga sig i någon annans liv när du har ett eget att ta hand först och främst.

ibland förstår jag inte hur folk tycker och tänker, ta först reda på faktan!                  FAN ALLTSÅ!
 LeAvE Me AlOnE!
I DON'T GIVE A SHIT ABOUT MY BAD REPUTATION



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar