onsdag 18 juli 2012


Jag älskar livet lite för ofta.
 & varför gör jag det? 
jo för att ibland finns det stunder man bara vill försvinna från allt och alla.
men ibland finns det stunder man älskar att leva livet!
KAN INTE FÖRKLARA!.
 just nu sitter jag på Erics data och skriver i bloggen och snackar med en kompis på facebook.
medans eric sitter och löser allt med tele 2 och hans mobil med hans pappa.
jag var precis ute med hans mamma en runda med hunden, vi gick och snackade om Osby och hur billiga husen är där.
det verkar faktiskt vara en skön stad.
efter snacket med tele 2 ska vi hem till mig, kanske se grimm först och främst, vi har fyra avsnitt kvar :D sen är v klara med den serien.

 jag hoppas ni får en skön onsdag, bilder kommer under dagen sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar