fredag 13 juli 2012

Helgen hos Eric (:

Hej,
Jag har precis möt Älsklingen, han slutade Sommar Jobba idag, så han är ju glad för den delen.
själv har jag umgåtts med hans bror rick hela morgonen medans han har varit och jobbat! har försökt ladda ner en film, men filmen var på ett annat språk, så det var inte så roligt! vid 2 stack jag hem för att lämna ett par grejer, och därefter möte jag älsklingen! och just nu är vi hos honom! jag har kameran med mig, men tyvärr inte sladden till den så jag kan skicka över dom på datan! så jag lägger upp dem när jag kommer hem igen.
ikväll ska vi sova hos älskligen och imorgon ska vi sova hos mig.
han ska iväg på måndag till på onsdag, så då ser man inte honom.
tänkte fixa en överraskning men vet inte vad.
men nu ska jag avsluta att skriva innan det blir för långt så ni får ha en skön dag! solen är ju framme :D puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar