onsdag 11 juli 2012

rolig, härlig, skön dag!

Hej.
 Godkväll, Idag vaknade jag upp brevid min kille, klockan 7 på morgonen, eftersom att han sommarjobbar och jag ville inte låta han gå ner själv och känna sig ensam. men när han har gått återgår jag alltid tillaka till min sköna säng! och jag vaknade istället 12:30 hahah, skönt att sova ut ibland men inte allt för ofta.
under dagen gjorde jag kaffe, och spela lite the sims innan min kille min slutade från jobb.
har varit rädd för den jävla spindlen hela dagen, den rör sig nånstans i köket, nja den kan ju vara var som.
äckligt, mår illa bara jag tänker på hur den ser ut! när jag träffade älskling undrade han om jag ville äta hos honom, eftersom hans mamma hade bjudit hem oss på middag, och det kan man ju inte tacka nej till! så jag tackade ju gärna ja! hahaha tro nu inte att allt jag är ute efter är mat, utan det var snällt av henne , så det är klart man tackar och tar imot. vi hade jätte trevligt under middagen , skrattade och hade oss. jag trivdes iallafall! efter middagen , packade eric med sig kläder ner i en påse för att han skulle sova hos mig! så just nu är vi hemma hos mig, tro det eller ej, men jag sitter på en data och han på en, helt otroligt eller hur ?
han letade även efter sin börs men hittade tyvärr inte den. vi får hoppas att han hittar den imorgon.
och nu på torsdag till fredag, och fredag till lördag, ska vi vara hos han med hans lillebror, för hans mamma ska till osby och dem ville inte följa med! så det ska bli rätt skönt! :)
och när vi till slut kom hem till mig, kunde mamma knappt prata med henne, för hon har problem med sin mage, så hon går på toaletten hela tiden... ussch jaa ... bara jag inte får det! :(
vi tog felix sista rundan när vi plötsligt hör , att grannens son hade blivit stucken av en getting, på ögonlocket... så vi ringde ju 112, för det är rätt farligt. ögat är ju känsligt och man kan visst bli blind.
så pappa följde med dem in, men allt hade gått bra, han kom hem för en stund sen och sa att allt gick bra så det är ju skönt!
 ja just det får inte glöma min kamera haha! mamma kunde stå i nån minut för att bli fotoad med mig och eric! så bild kommer upp! hahha :D



Jag och älskling! fick tvinga han till att bli fotad hahah! :(


jag mamma och Eric!:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar