måndag 16 juli 2012

10 sanningar om mig själv.

Hatar försklyling. 
det borde inte ens komma på sommaren...
Jag ser blommor, jag ser en data jag ser ett smaskigt choklad, jag ser en kamera, en rosa vilket innebär att den är min.

jag ska berätta tio sanningar om mig själv hade jag tänkt! :) 


1.  Jag heter Denise Marielouise Kepp, men jag kallas oftast Dede av någon konstig anledning!
2.  Jag älskar kaffe över allt annat, kan dricka minst 8 koppar per dag. otroligt dumt det vet jag.
3. jag kan dansa naken i köket när mamma lagar mat, bara ren galen energi lite då & då.
4. Jag har två syskon. 1 bror (25) en syster (24)
5. har haft många killar, som jag i äntligen inte ens gilla, ung & dum..
6.jag Röker.
7. älskar att sjunga, men rökningen förstör.
8. går på rönnens gymnasium i malmö.
9. gillar att läsa böcker.
10. ÄLSKAR THE SIMS!!!!!


Min underbara katt - Smulan.   
 hon var underbar tills hon tvunget skulle trampa lite fel i mitt rum! -.-
Kaffe gör morgonen till en speciell stund! just love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar