tisdag 10 juli 2012

En liten tur med Ella en kväll med Eric!

en förbild på mamma som försöker göra allt för att se så fin ut som möjligt!
men ändå tycker hon att det inte duger!
så som hon är , är hon! världens sötaste mamma! (:
god kväll, kan man säga, han tyvärr inte att skriva imorse för att jag hade rätt bråttom att träffa Ella, vilket är min killes lillasyster på 10 år. vi skulle till stan och kolla runt, vi åkte till trianglen och gick och kollade lite, men det dröjde inte länge tills hon blev hungrig, och faktiskt blev jag det med! så vi gick och tog oss ett käk, därefter var jag tvungen till att ta en efter maten cigg.
det satt perfekt.
vi gick runt lite till, tog foto, prövade kläder! vilket var kul.
sedan när vi hade tröttnat efter 3 timmar. var det dags för oss att röra oss hemåt, vi tog tåget istälet för bussen, mycket härligare oc mycket snabbare. efter det följde ja ella en bit, sedan gick jag hem och inväntade att älsklingen skulle sluta! :) och då kom han till ig, men vi stack igen för att han mamma hade gjort lasangne, som är en av hans favorit rätter hahah! och ikväll ska han sova hör och vi ska gotta oss med lite gott! här kommer bilder.


Pappa & amir sitter och tar det lugnt!
Jag och Ella i klädrummet! ;D
  

Ella på busshållplatsen på väg in till Malmö!
Ella i provrummet!








ett armband jag fick av ella! :)

När jag och ella provade kläder! (:

och här kollar hon lite inne på glitter! :)
och här är hon sommarflickan med en hatt på huvudet!
här är älskling som jag är med nu, som bara sitter och nördar ;)
och ella igen, men en rosa kläning!

och jag på busshållpatsen innan vi ska iväg!

det var allt för än så länge! kommer säkert fler bilder under kvällen! hoppas ni har haft en super duper trevlig dag för det har jag haft! :) 
puss och kram alla mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar