söndag 15 juli 2012

Hejhej!
Jag ska berätta hur helgen har varit.¨
i fredags var vi hemma hos min kille med hans bror Rick.
vi var hemma själv för att hans mamma och hans syster var i Osby & hans pappa var iväg och fiska med hans vänner.
allt vi gjorde den helgen  var att sova,bråka och kolla på film.
ja vi bråkade en hel del, av helt onödiga grejer, eller kanske inte ?
jaja men allt löste sig till slut.
älskling somnade en stund för han inte mådde så bra!
oc hans bror satt och spelade hela dagen vilket han alltid gör.
men vi hade myspys på kvällen , låg i varandras famn och mös med varandra, hans pappa skulle komma in på natten till lördagen. och han ville att vi skulle hålla oss uppe men tyvärr kunde vi inte hålla honom sällskap för vi somnade båda två, så hans bror fick göra det istället.
sen när vi vaknade upp på lördagen t vi frukost tillsammans med han pappa och vi pratade om hur han hade haft det i en vecka  med att fiska och njuta av det hela, men han hade inte varit så glad över det, det var två personer dem inte ville ha med nästa gång!
efter frukosten stack vi hem till mig, vi hade bestämt att vi skulle sova hos mig.
när vi kom hem var min syster hemma , hon hade också varit borta i 1 vecka tillammans med hennes vänner i en stuga,vi frågade henne hur hon hade haft det.
och hon sa ungefär likadant något sånär så här: " nja nästa gång vet man vem man ska ha med sig och inte ha med sig " hon hade umgåtts med sina vänner i en vecka, hon berättade att man ser mer vem dem verkligen är när man ser dem varje dag i en vecka! hur deras dåliga sida visas!
men hon hade ändå tyckt det var helt okej! :)
hon gav betygpoän för veckan en 7:a eftersom narturen och stugan var så fint och stället var underbart! :)
mer vi gjorde i lördags var bara att glo på tv hela dagen, med min syster då :) och mamma var narturligtvis över lycklig av att ha oss hemma igen! hon hade ju saknat oss.
 helgen har varit bra, rolig, det har varit en nyfikenhet, det har varit spännande!
och jag vill tacka dem jag varit med!
 jag hoppas ni också har haft en underbar skön helg! :)
 BILDER KOMMER.





KLAR & FIXAD FÖR ATT TRÄFFA KILLEN! (:


Fredags mys!:)

skulle bara pröva kameran på nära håll haha! :$





älskling som  försöker stoppa mig att fota honom haha!




och älsklingen som nördar med att snacka med tele 2 !



en bild jag tog, har inte gjort något med bilden det blev bara en så ljus klarhet! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar