tisdag 17 juli 2012

film & pizzakväll med raringen! (:

städat mitt rum idag har jag, blev förvånadsvärt fint tyckte jag.
kan inte säga att det är ofta jag tar ansvar för mitt rum, men det finns stunder jag kan få dille på att hålla på att städa, men det är mest nere i köket hahah.. innan mamma & pappa kommer hem från jobb, så dom slipper stå med det sen.
Inatt sover jag hos älsklingen igen.. vi har precis varit hemma om mig och hämtat min kamera, känns som jag måste ha med den över allt! den är ju minnen!
vi beställde pizza, fast det blev inte direkt pizza utan hamburgare! tjockar man i sig lite till, det skadar ju inte.. jag och älskling pratar om stocholm.. han & jag har snackat om att besöka det.. men jag undrar vad mamma ska tänka och reagerna när hon hör det, eller läser här på bloggen!
om man pratar med hon lugnt och sansat ryker det säkert inte rök i öronen på henne! :)  haha.
men det får vi se... inget helt bestämt än.

efter att jag skrivit här i bloggen så ska vi se fortsättningen på Grimm.
en otroligt bra serie, gillade inte den ifrån början men ju mer och mer man ser den, destu bättre är den! en av mina favoriter förutom supernatural. den är den bästa serien!

efter det om vi orkar så ska vi se en film en komedi.. kommer inte ihåg vad det heter.. menmen.
så idag blir det samma som igår , en filmkväll! :)

på torsdag ska vi antagligen in till stan för att Eric ska fixa sin iphone, med glas och touchen.
så ska vi gå runt lite kanske ta oss ett käk medans dem fixar den.
sen på fredag blir det bio, kanske spiderman 3... inte min film direkt.. men nån gång får man väl offra sig, hahah! så jag har två hela dagar planerade, härligt härligt. till helgen annars vet jag inte vad som kommer att hända, men jag skriver ju i min blogg, så vi får se ;)


Ja detta är mitt rum, så här fint brukar det inte se ut alltid.. hahah...

Många kalorier i en sån här sak, men ibland kan man väl ägna sig en sån här godbit!

lite kärlek måste det ju också vara (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar