fredag 20 juli 2012

THE SIMS!



Jag bara älskar the sims 3! kan spela det när jag vill, fast på det senaste har det blivit lite tråkigt!
men om man är riktigt sugen på att spela det, så är det den bästa känslan att bara sätta sig ner på en kopp kaffe och bara spela & spela! :)
jag vet att kaffe alltid är med i mina meningar! men kaffe är det bästa av allt förutom familjen då.
men jag kan tro att kaffe kan komma en liten bit före:$
haha!
jaja jag skulle bara berätta om för er hur mycket jag älskar detta spelat! är som verklighet.

fusk som är bra att ha!

- testingcheatsenabled true - du kan dra upp behoven hela tiden. så du slipper att gå på toa eller ha tråkigt och mycket annat!

- Motherlode - som ger dig 50 000kr.

det är för det mesta bara dem två jag använder!
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar