måndag 23 april 2012

Trött ont i magen & färgat håret

Hejhej godkväll mina läsare :D 
igårkväll färgade jag håret, till en mörk nyans, blev väldigt bra! and i love it.
jag klippte även lugg.
inte vanligt att se mig så, men efter några koll i spegelen är det väl helt klart BRA!
idag har skolat varit helt okej, lite trött på morgonen man vill bara somna om men det får man tyvärr inte.
imorgon ska vi ha nationella prov i svenska och det är den skönaste dagen på länge, slutar ett, men det är inte det jag oroar mig över för det är ju så klart provet. 
jag tror att det kommer gå bra i svenska & om man tror på hopp och lycka funkar det mesta !:D 
efter kom man hem träffade älsklingen en stund, sen skulle han hem för han jobbar väldigt hårda dagar!
så det är klart jag förstår han, man måste ha medkänska i vad andra går igenom också inte bara tänka på sig själv!
så nu skulle han  hem och ducha och sedan smsa med mig (: hihi.
 jag har en låt till, den är på engelska jag gillar den inte så mycket för jag bara gjorde den.
men jag bjuder på den med för jag är en väldigt FRIVILLIG TJEJ! som gillar att bjuda på sig själv ( inom vissa saker ) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar