söndag 8 april 2012

Söndag

 God eftermiddag,
 idag är det söndag & påskägget har äntligen inäffat, igår kväll fick jag besök från påskharen, 
som visade sig vara mamma!.
Ett stort rosa påskägg, med fullproppat med massa med gött!
Jag har narturligtvis inte ätit något , för det gör jag aldrig på påsken när jag har fått som mest. 
men när det gäller en vanlig vardag, kan jag bli totalt galen i godis , så att jag tvunget måste ha det!
Jajaj, det är väl så det är för vissa!
Idag vaknade jag kvart i 12 med älsklingen vid sidan om, alltid lika mysigt & alltid lika skönt , att somna och vakna brevid den man älskar och tycker om.
vi har varit ute och kört moppe idag, och varit och handlat kaffe till pappa, och till mig ofc.
kaffe är en av dom sakerna jag tvunget tvunget måste ha varje morgon hahah! 
så himla gott!
nu skriver jag i bloggen och älsklingen sitter på ipaden, vi ska nog sova här idag med  sista dagen innan skolan börjar på tisdag då är det åter igen prov på prov & läxa på läxa! men lära sig är ju viktigt!
 nu ska vi väl spela kort eller bara gå ut en sväng, eller något liknande! 
sen blir det väl filmkväll ikväll! 
 hörs för tillfället!

                                                      Det blåa är min systers, det rosa är mitt!
                                                             & den gröna är min kille!


Jag tänkte bara berätta att jag har två syskon en syster som är runt 24 års ålder och bor hemma för att spara en lägenhet, med det funkade det inte, så för tillfället bor hon hemma tills hon hittat en egen lägenhet.
Jag har även en bror som är 25 eller som ska fylla! han bor tillsammans med sin flickvän rebecca och har en dotter på snart 1 år! Wilma heter hon och jag ville bara påpeka att jag är världens stoltaste faster!
förra lördagen var det dop, och det var så pinsamt för man skulle stå där i kyrkan där frame och bara glo på alla och prata med mera.
man visste inte vilket håll man skulle kolla åt.
men det gick åt sitt håll ändå & allt blev bra, jag skulle iäntligen sjunga, men jag blev sjukt nervös att jag inte visste vart jag skulle bli av, så vi sket i det! kommer en bild.

       till vänster är det min brors flickvän Rebecka, och sidan om är min bror Jesper, Hon som håller Wilma är min syster Lisette, och det är jag som håller kartongen, och längst ut till höger är Rebeckas syster Angelica.
& här är Jag och Wilma!
sötaste sötsaken som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar