torsdag 5 april 2012

skapat blogg (:

Hejhej, jag heter denise och jag är 16 år gammal och går  i gymnasiet på rönnens gymnasium!
jag hade en blogg innan, men jag tänkte börja om för att jag skrev aldrig i den och ingen visste om den.
men här är jag igen, och på bloggen heter jag mineexperiences som betyder " Mina upplevelser"
jag kommer skriva om allt möjligt om mina dagar och vad jag har upplevt och ja som sakt allt möjligt!
jag tänkte börja skriva om vad jag har upplevt dom senaste 6 månaderna bakåt!
 så ni vet vart jag står idag (:


 Detta är jag! Denise.
detta var för mer än sex månader sedan , då jag var med en gammal tjejkompis
Veronica , jag skulle följa med henne och pröva på taekwando ,
och det gjorde jag , det var kul första gången , men när det kommer till mig.
tröttnar jag på sporterna och går knappt ditt igen.
det var en liten sanning om mig själv.
på den tiden skrev jag med en kille,
vi hade skrivit ett tag på en hemsida innan dess
men vi fortsatte via sms för det var mer att man kunde svara varandra snabbare och man kunde snacka mer.
vi båda bodde i malmö, & vi båda bodde vid varandra!
och vi båda hade gått på samma skola, men aldrig sett varandra.
han är 18 år.
och idag snart har vi månader! :D
so a happy face for us.
 Jag!


 Detta är veronica!
vi var som bästa vänner ett tag,
men idag är det som att vi inte känner varandra,
men  hon är en del av mina upplevelser och en del av mitt liv.


 Veronica



 detta var väl i mitten av september 2011! (:



Detta hände samma kväll, men detta var med mammsen man hade lite skojsigt med.
en upplevelse och en kväll som man aldrig kan glömma,
man blev lite vild av sig & man fick mamma smittad hahah!
det  började med att jag var lite skojig av mig och ville ta foto och dansa för skoj skull men aldrig trodde jag att min kära mamma skulle utsätta sig för denna risk.
HHAHAHA

 Jag till vänster & mamma till höger,
som ni ser är det min galne mamma!

 och då är detta jag när jag står i köket och påbörjar det hela, med en dans!
jag frestade mamma en aning,
men det var ju inte menningen att hon skulle flippa ut så där
 ja så här led min dans, att mamma också skulle ta en sväng upp, men detta är inte det värsta.HAHA




ja som ni ser slutade det på detta viset, men detta är inte ens början!
hahaha iband måste man få ha kul "D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar