onsdag 11 april 2012

Jag svek dej, Jag såra dej, förändra mig ?

Jag kan inte bara mer än en tjej! inte mer än en känslig tjej som skriker efter sin kille i längtan av att allt ska sluta! men måste inse nu att bråken får en att må dåligt men också väldigt stark!
jag är alltid ute efter dej, alltid ute efter att springa efter dig för att be om en förlåtelse när det ibland inte ens är mitt fel.. Jag är på dig för mycket, du behöver din egen tid, att det tog så lång tid att fatta det... är sjukt!..
men du ska veta att en känslig tjej älskar dig mer än en som inte ens orkar att lägga ner sina känslor för dig!
Jag gör allt för dig... Jag försöker iallafall även fast jag inte kan ge dig mitt allt, hade jag önskat det!
Jag är inte mer än en person, en person med oehört mycket känslor för en kille som hon aldrig någonsin haft för någon annan! mer än dig....  Jag kan inte beskriva hur jag älskar dig och hur mycket för du vet... jag har inte tålamod och ingen kraft för det!
men mitt hjärta slår för en person , en person som du! du är älskad tro det eller ej! men du har mig och av mig är du mer än bara älskad! du har dina föräldrar, du tar dig igenom skiten.
du tar dej igenom allt!  jag har suttit här i snart en halvtimme och inte ens skrivit tillbaka till dig... för jag vet att du behöver en tid för dig själv för tillfället... så du får komma till mig när du känner dig redo, min famn och din trygghet finns här rakt framför näsan på dej! det är bara att kolla fram och springa sträckan hem till migså kommer du tillbaka till din flicka!
Jag älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar