lördag 7 april 2012

opps I forgot! Mensvärk -.-

ojj Jag glömde, att skriva igår!
hade fullt upp och en jävla mensvärk ja så är det att vara tjej, vaknade 4:30 i morse för att jag hade så sjukt ont. 
kunde inte ligga stilla , det blev bara att man var tvungen till att vända sig & vända sig, men jag steg upp tog 2 alvedon, men beslöt mig för att ta en tredje, vilket jag inte vet om det är bra eller inte? 
men det sket jag fullständigt i , för jag ville bara bli av med värken. 
och det värsta var ju att min kille sov över , och att jag gick ifrån han , fast han sov väl antagligen vid den tiden!
när jag gick och la mig sedan vi kanske halv sex, så lyckades jag somna, vaknade runt vid 12, & då mådde inte älsklingen bra! för han han var genom förskyld och hade ont i kroppen, så hans pappa fick hämta honom, så han åkte väl för en stund sedan! & n känner jag mig ensam ahhaah :( 
idag har vi 6 månader, typsikt att man ska bli sjuk då, men det är ju självklart inte vi som kan hjälpa det , utan det blir ju bara så!
så jag sa till han innan han åkte, ta väl hand om vår dag med att vila ut och bli bättre.
så får hoppas han blir det! (:
idag är det påsk , herre gud! allt på en och samma gång!
jag väntar glatt på mitt påskägg! jag undrar hela tiden " är det stort eller ett litet ett `?" 
men det spelar ingen roll för det är tanken som räknas! hahah!
neej, nu ska jag ta en kopp kaffe, och spela lite the sims! mitt favortispel!
och sedan ska jag väl försöka att komma över min värk om det funkar, för det känns som den håller på att komma tillbaka! :(
ni får ha en trevlig och en underbar påskafton! =)

                                      Bjuder på denna bild, för det är ju sånt här
                                       Jag ska käka i mig ikväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar