måndag 9 april 2012

Måndags Kväll

Hej åter igen, förlåt att jag inte har fått för mig att skriva tidigare idag blev, lite sent nu.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket mer än att , vakna & varit i stan med min kille och åkt moped med min kille och hans polare.
det var rätt kul för vi körde om hans polare utan tvekan hela tiden, fast det var ändå inte väder för att köra moppe.
min kille har nyligen varit sjuk och jag ville inte att han skulle bli sjuk igen så jag gav honom ett tips att åka hem & det gjorde vi, så nu ska vi ta en kopp te och sen blir det att spela lite kort sedan ska jag följa han hem med min hund felix, och när jag har gjort det blir det att spela lite grann med en kopp kaffe, kalla mig spelnörd men det är en sak som är säker hahaah!
Jag har tyvärr inte tagit bild på dagens outfit, mendet kommer fler dagar och fler tillfällen! (:
                                                       Så ni alla vet är detta Jag & min kille.
Bilden tog i början av förhållandet, så det är rätt länge sen nu! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar